در دنیای دیجیتال و الکترونیک امروز بهبود فروش و روند صعودی افزایش درآمد برای صاحبان کسب و کار های اینترنتی به طور مستقیمی به نحوه دسترسی مشتریان به آنها بستگی دارد. بی شک برخورداری از یک وب سایت آنلاین یکی از ابزاری است که دستیابی به این امر را ممکن می سازد. بنابراین افزایش بازدید از سایت یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کارهاست.اما چگونه ارسال پیامک تبلیغاتی می تواند در این موضوع دخیل باشد؟
اغلب شرکتها مشتریانی را هدف این پیامک ها قرار میدهند که از محصول یا خدمات ارائه شده رضایت داشته و بنابراین از سایت نیز بازدید خواهند کرد. نمونه متن پیامک هایی که برای بازدید از سایت می توان به کار گرفت را بررسی می کنیم:
اگر به دنبال بهبود خدمات خود هستید از این قالب استفاده کنید تا نظرات مشتریان خود را دریافت کنید.
« سلام {نام فرد}، ممکن است نظرتان را در مورد عملکرد ما بیان کنید؟ لطفا روی لینک زیر کلیک کنید {لینک} و نظرتان را بگویید. ما صمیمانه قدردان آن هستیم.»ا
ارتباط قویتری با مشتری خود برقرارکنید به نحوی که احساس کند که صدای اورا میشنوید.
« سلام {نام فرد}، نظر شما برای ما اهمیت دارد. ممکن است با صرف یک دقیقه با بازدید از سایت ما نظرتان را بگویید؟ این لینک شما را وارد بازدید کرده و سه سؤال از شما میپرسد. با سپاس از کمک شما.»
می توانید به طور اختصاصی تری از محصول خریداری شده در پیامک استفاده کرده و اینگونه به مشتری خود یاد اور شوید که به او توجه ویژه داشته اید. می توانید ضمن ارسال پیامک تشکر از خرید برای بازدید از سایر لوازم مربوط به محصول آنها را به بازدید از سایت دعوت کنید.
« {نام فرد} عزیز، از اینکه {نام محصول} را برای خرید از ما انتخاب کردید از شما متشکریم. با به شدت در تلاشیم که محصولی با کیفیت بالاتر برای مشتریان عرضه کنیم. مشتاق دیدن نظرات شما هستیم. لطفا اینجا بروید و نظرتان را بگویید. با تشکر»
3 نکته مهم درجذب مخاطب توسط پیامک تبلیغاتی